Udvarlási tánc

Rózsaszínű erdő, fent a telihold ragyog,
klisés cukormáz és púderes angyalok,
pillangóköd röpte, meg együtt mindörökre,
de szerencsére minket nem egy tündérmese köt össze:

Mikor találkoztunk, két szem olvadt
egybe,
mintha egér a holdat
nyelte
volna le sajtnak híve,
majd te nyeltél engem, s íme

itt vagyunk, fellángolunk
egymásért és áldozunk
oltárán az élvezetnek,
mikor ajkaink is elrebegnek
néhány fűtött szót
meg "Ah"-t és "Oh"-t

és összeér a lélekhatár
és oldódik az Ego -
jó ha tudod, hogy mindaz, mit kaptál
már nem visszaadható

Vérezz el értem
vérezz még velem
vérezz el értem
és leheld ki a nevem

vérezz el értem
forrald fel a szívem
vérezz el értem
és fulladj az ízemen

Ugyan ki tanítja meg a világnak
hogy a szelfik, a posztok mind káprázat,
mondd, hogy tanítsuk meg a világnak,
hogy a románc és mocsok együtt járnak,
ugyan ki érti meg és ki fogja fel,
hacsak két őrült nem meséli el,
hogy mit jelent a kéj és mit jelent a mámor
amikor szinonima lesz a BDSM és Ámor

Majd elvérzel értem
vérezz el nekem
vérezz el értem
akarom, hogy így legyen

igen, vérezz el értem
vérrel vedd a kegyem
vérezz el értem
tedd úgy, hogy élvezzem

A pokol zörög és villám perzsel,
a menny meg dörög, ha test a testtel
háborúzik, mert égzengés ez, őrült randi,
egy orgazmikus ars amandi,
és vörösen villog a lég is,
de én azt akarom mégis,
hogy megtörténjen újra meg újra,
hogy izzon még a vágyak rúdja,
ha pillantásod a húsomba váj,
és robban a gyönyör és sikkan a száj,
majd belénk mar a felismerés is,
hogy ez nem csak holmi beteg fétis,
mert beleremeg a hús és transzba zuhan a lény,
ahogy szörnyethal a múlt és felgyullad a remény

Hát vérezz el értem
vérezz el nekem
vérezz el értem
akarom, hogy így legyen

vérezz el értem
forrald fel a szívem
vérezz el értem
és fulladj az ízemen

igen, vérezz el értem,
vérezz el velem,
vérezz el értem,
és leheld ki a nevem

vers szerelem kortárs szenvedély versek

Szólj hozzá